неделя, 27 май 2012 г.

Спойлери за сезон 2: Дженифър Гудуин, Лана Парила и Джаред Гилмор говорят за развалянето на проклятието!

Wetpaint Entertainment: Значи проклятието беше развалено, а вие се събрахте с Чаровния принц. Какво точно означава това?
Дженифър Гудуин: Не знам. Единственото нещо, което е установено е, че магията е непредвидима в този свят, в Сторибрук, Мейн, така, че предполагам, че това ще донесе опустошение, но не знаем нищо.

Мислите ли, че събирането ви с Чаровния принц ще бъде краткотрайно или ще продължи по-дълго?
Дженифър: Надявам се да трае дълго. Да бъдат разделени по начина по който бяха досега беше трудността в първи сезон, така, че се надявам да изследваме нови територии във втори сезон. Мисля, че втори сезон вероятно ще бъде - базирано само на моите предположения - повече за събирането ни с нашата дъщеря и внука ни.
Какво бихте искали да се случи във втори сезон?
Най-вече съм развълнувана за това. Развълнувана съм да видя как тези жени си взаимодействат. Мисля, че Ема неизбежно ще разбере защо родителите й са я изпратили далеч. Тя без съмнение изпитва голяма болка и има проблеми с изоставянето си и аз ще съм развълнувана да стигнем до ядрото на тези неща.
Много неща за преминаване?
О, да. Много от нас ще поседят с Арчи.
Ще представят ли нови приказни герои във втори сезон?
Със сигурност. Аз съм сигурна, че почти във всеки епизод ще се запознаваме с нов.
 

Wetpaint Entertainment: Какво означава лилавият облак за кралицата?
Лана Парила: Знаете ли - говорила съм за това. Мисля, че лилавият облак представлява надеждата за нея, точно за това си мислех. Сега, когато тя има магия има много неща, които може да направи. Все още не знаем как ще я използва.
Тя изглеждаше щастлива...
Лана: Тя беше. Точно когато беше изгубила всичко лилавият облак дойде, така, че има надежда за нея.
Злото й царуване свърши ли?
О, не, не, не!
Има друго развитие в произведението?
Чувства се почти като изцяло нов сериал, нали? Наистина е така. Нещо като - какво ще се случи сега. Много съм любопитна да разбера.
Ще дойде ли нещо лошо със завръщането на магията?
Не знам. Сигурна съм, че ще бъде много интересно - особено с Румпелстилскин. Любопитна съм да видя какво ще стане между тези двамата - Румпелстилскин и Злата кралица или г-н Голд и Реджина. Много съм любопитна да видя какво ще стане с това. Най-важното, надявам се да видя какво ще стане с Хенри и Реджина. Наистина се надявам тя да не го е изгубила.


 
 Wetpaint Entertainment: Какво означава за теб и Ема това, че проклятието е развалено?
Джаред Гилмор: Не съм напълно сигурен. Разбира се Злата кралица я няма и Ема ще бъде моя майка напълно.
Мислиш ли, че нещо лошо ще дойде с магията?
Да и не. Защото Румпелстилскин и Злата кралица имат магията си отново, но има и добри хора, които също могат да използват магията си.
Приключихте ли с кралицата сега? Мислиш ли, че ще те остави сам за малко?
Може би не. Зависи. Никога не се знае.
Какво би искал да се случи на героя ти в следващия сезон?
Лично аз бих искал Хенри да вземе меч, но това е само моето мнение.
Какво ще правиш с меча?
Ще убивам хора. Лошите хора.
Ще тръгнеш ли след вещицата?
Вероятно не. Вещиците ме плашат прекалено много.


**** Превод: Ахинора Бориславова 
Моля ако използвате този превод посочете източника! Уважавайте труда на преводача!!!



Няма коментари:

Публикуване на коментар