неделя, 19 август 2012 г.

Интервю с Бейли Мадисън!!!



Какви предавания гледаш по телевизията? 
Бейли: Обичам "Имало едно време"! Обсебена съм от това шоу и играх малката Снежанка в него. След това отново ме върнаха. Трябва да се върна отново и да заснема още един епизод за втори сезон, заради което съм наистина много, много развълнувана. С майка ми обичаме да гледаме филми заедно.

Значи ще изиграеш младата Дженифър Гудуин? Кога се връщаш?
Бейли: Не знам кога ще излязат, но вече съм ги заснела. Тъкмо се върнах от там. Това е в началото на сезона и аз съм много развълнувана да бъдат част от тях. Беше страхотно да се върна там и да видя колегите си. Всички много се трудят и екипа е страхотен, затова беше много забавно да се върна там. Обичам шоуто и просто щях да припадна, когато ми казаха, че мога да се върна. 

Това означава, че ще те видим в миналото, в Приказния свят, защото не можеш да си в настоящето като малката Снежанка, нали така?
Бейли: Не, не мога. Всичко е в Приказния свят.

Какво мислиш за костюмите в това шоу?
Бейли: Едуардо Кастро е фантастичен дизайнер! Всичките са прекрасни и обожавам начина по който се сливат със снимачната площадка и те преобразяват със силата, която имат. За мен само възможността да отида там, да вървя към зеления екран и да облеча тези дрехи отново беше невероятна и това, което им казах беше "Имате ли представа колко преобразявате героя?". Те наистина го правят. Те имат голямо участие в това и екипа им е фантастичен, така че беше взривяващо. Обичам шоуто.

Срещна ли Дженифър Морисън докато правеше тези епизоди? 
Бейли: Определено налетяхме една на друга. Последния път, когато си тръгвах от работа тя беше там. Аз само казах "Дженифър!" и тя ме прегърна. Тя е наистина толкова невероятна, толкова мила с мен. Тя ми каза "Надявам се да имаме сцена заедно.", а аз и отговорих "Аз също. Ще напиша идеи, обещавам." Ако мога да работя с нея ще бъде чест за мен. Обичам работата й, обичам това, което прави. Работила съм с Дженифър в "Хаус". Спомням си, че първият път, когато отидох там си помислих "Дали ще си спомни за мен?", а тя подаде глава от караваната си и каза "Бейли, помниш ли ме?", а аз отговорих "Ти ме помниш! И аз също." Беше толкова забавно. Обичам Дженифър.

**** Превод: Ахинора Бориславова 
Моля ако използвате този превод посочете източника! Уважавайте труда на преводача!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар