петък, 31 август 2012 г.

Актьорите от "Имало едно време" споделят за любовта си към "Дисни"!


Какъв е първият ви спомен от "Дисни"?

Рафаел Сбардж: Толкова много са. Спомням си "Фантазия" като един от първите филми, които съм гледал - бях изплашен, но в същото време не можех да сваля очи от него, когато бях дете. Има нещо мрачно, усукано и страхотно в него. Спомням си "Снежанка" и разбира се "Пинокио".

Дженифър Морисън:  Ходя в "Дисни" може би още от преди да се родя, докато съм била в утробата на майка ми. Ходехме 3 пъти в годината. Тръгвахме от Чикаго - приготвяхме колата, хладилната чанта и пътувахме около 21 часа. Били сме на всяко турне. Имахме си система и не се налагаше да чакаме на опашката. Това беше предварително бързо преминаване. Всичко се промени с бързото преминаване. Определено бяхме "Дисни" семейство.

Имате ли любим филм на "Дисни"?

Лана Парила: Всъщност имам два. "Дъмбо", когото обичам.Това беше любимият ми филм, който гледах с баща ми. Другият е "Малката русалка". Мисля, че всяко малко момиче иска да е русалка. "Малката русалка" беше фаворит. Мисля, че първоначално обожавах Ариел. След като пораснах, открих, че Урсула е невероятна за гледане. Езика на тялото й и самата големина на героинята. Тя не е просто голяма като размер, а и като глас и движения. Обичах ги! Тя също така имаше и  някакъв ефект на подсъзнателно ниво в развитието на Злата кралица. Малки нюанси тук и там, като например тези забавни сцени с Хензел и Гретел - това са сцени в които мога да играя Урсула.

Джош Далас: Моят любим филм на "Дисни" се променя всеки път, но винаги се връщам към "Пинокио". Мисля, че е така, защото това е първият ми филм на "Дисни".

Дженифър Морисън: Като малко момиченце наистина обичах "Малката русалка". Когато тя излезе, нямаше какво друго да харесвам. Вероятно съм гледала този филм 1 000 пъти. Знам думите на всяка песен. Когато пораснах бях раздвоена между "Цар лъв" и "Красавицата и звяра". Има толкова кинематография в разказването на една хубава история. 

Имате ли любим герой на "Дисни"?

Дженифър Морисън: За мен винаги е било трудно да избера между Пепеляшка и Алиса в страната на чудесата. Когато погледна назад си мисля, че е било, поради подсъзнателни причини. От перспективата на "Пепеляшка" бях много неразбрано дете. Бях много слаба в социалното си развитие. Справях се добре академично, но социалните ми умения се развиха по-късно в живота ми. Бях аутсайдер и затова се идентифицирах с нея. С Алиса, откакто бях на 5 години знаех, че искам да съм актриса и бях впечатлена от този свят, както и от играенето на различни герои. Идентифицирах се с пропадането й в заешката дупка. Такъв стана живота ми - преминаване през различни приключения - различни филми и сериали от които съм била част.

 Лана Парила: За мен Урсула беше № 1. Просто я обичах. За мен тя просто открадна това шоу. 

**** Превод: Ахинора Бориславова 
Моля ако използвате този превод посочете източника! Уважавайте труда на преводача!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар