вторник, 18 септември 2012 г.

Малък спойлер от Дейвид Андерс!!!


Insider: Вие участвате в "Имало едно време" - какво ще ни издадете за 2 сезон?
Дейвид:
О, човече, кой знае. Току що свършихме с епизод 5, който ще ви разбие. Връщам се по дълъг път! Ще научите кой наистина е Д-р Уейл - аз съм единственият приказен герой, който  не е бил разкрит все още, но ви обещавам, че не съм само женкар, който от време на време лекува хора. Все още съм "женкар", но магията е освободена, така че всички разбират кои са всъщност. Първо ще се справим с магията в Сторибрук, а любовните истории ще дойдат по-късно. Но ще научите от какъв свят идвам, кой съм и ще бъде страхотно. Мисля, че имаше една анкета с 10 000 гласували и само 6-има бяха познали кой точно съм правилно. Ще разберете всичко в хелоуинския епизод.


****  Превод: Симона Панчева
Моля ако използвате този превод посочете източника! Уважавайте труда на преводача!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар