четвъртък, 27 септември 2012 г.

"The Morton Report" проведе чат с Лана Парила!


Как се случва всичко с 2 сезон досега?

Лана:
Страхотно! Това е различен сезон, имаме много нови герои. Първият сезон беше фокусиран върху главните герои: Снежанка, Ема Суон, Злата кралица, Румпелщилцхен, Чаровния принц и Хенри. Този сезон имаме Джордж Гарсия, който играе гиганта от "Джак и бобеното стъбло," Джейми Чънг, която играе Мулан, Сара Болгър, която играе принцеса Аурора. Има много нови герои, така че има и много нови истории.

Разкажи ми за първоначалния кастинг преди първи сезон и как спечели ролята.

Лана:
Всъщност аз се явих на прослушване за тази част. Първоначално се явих за роля в сериал на име "Combat Hospital". Продуцентът ме видя и в края на прослушването ми каза: "Имам перфектната роля за теб, искам да изиграеш Злата кралица в новия сериал "Имало едно време"". Веднага щом чух "Злата кралица" интереса ми се изостри. Помислих си: "Това е интересно, предполагам, че сега ние правим приказките". Прочетох сценария още онази нощ и се влюбих в него.

Значи, въпреки че са те определили като перфектна за ролята, все пак е трябвало да го прочетеш?

Лана:
Мисля, че беше понеделник, когато ми дадоха сценария и в петък отидох на прослушване и в крайна сметка взех ролята. Четох две сцени още веднъж. Сцената със сватбата, когато Злата кралица, влиза с гръм и трясък в църквата и прекъсва сватбата. И втората сцена беше с Ема Суон, в края, точно когато тя върна Хенри у дома. Има доста голям голям монолог в края. Така че, това са двете сцени, които прочетох само веднъж, но беше напълно достатъчно.

От къде черпиш вдъхновение, за да одухотвориш този емблематичен приказен герой?

Лана:
Знаете ли, аз все още търся вдъхновение, просто то никога не свършва. Но аз просто взаимствам от хората в моя живот.(смее се) Също и от някои актриси от Ингрид Бергман до Глен Клоуз, дори анимационни герои като Урсула от "Малката русалка". Наистина черпих вдъхновение от всякъде, но най-много използвах моето въображение.



****  Превод: Симона Панчева
Моля ако използвате този превод посочете източника! Уважавайте труда на преводача!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар