събота, 29 септември 2012 г.

Интервю с Лана Парила!




Колко злонамерена ще бъде Реджина през този сезон?
Лана: В момента сме на шести епизод, така че има много неща, които не знам. Не знам какво ще се случи, но от това, което знам ще видите някаква злонамереност. Има злонамереност, но също така и истинска откровеност. Тя ще бъде много откровена със себе си и хората около нея. Просто няма друг избор, нали? Всички си спомнят кои са и знаят коя е тя. Свита е в ъгъла.

Има ли някакви съюзници?
Лана: Не. Тя е много самотна жена. 

Тогава Капитан Кук неин враг ли е?
Лана: Още не знам. Ще видим. Все още не съм работила с него. Аз поставих въпроса "Може ли той да е любовен интерес?" на Comic-Con, когато видяхме, че ще се присъедини към нас този сезон. Казах си "Капитан Кук е перфектен за Злата кралица!"

Определено си го представям. 
Лана: Но не мисля, че това ще се случи. Мисля, че Реджина я очаква самотен път за известно време. 

Много от феновете на "Имало едно време" задават въпроси за това дали ще има обединение между Реджина и Ема за отглеждането на Хенри.
Лана:
О, това е мило... Не мисля, че това ще се случи все още. Ема и Реджина работят заедно, когато става въпрос за Хенри, но се случва нещо, което ги разделя отново.

Говорихме през май, че искате да изследвате динамиката между Реджина/Хенри/Ема. В момента правите ли го? Казахте, че сте стигнали до шести епизод. 
Лана: Много малко, много малко. Както казах нещо много драматично ще се случи и ще ги раздели отново. 

Какво можете да ни кажете за новите герои? Мулан? Аурора?
Лана:  Те работят с други герои, а не със Злата кралица. Реджина / Злата кралица ще бъде сама през повечето време. Има някои сцени с Дейвид, някои с Хенри, някои сцени в ретроспекции, така че... Има много ретроспекции за героинята ми през този сезон, като там, където оставихме Реджина млада. Мулан и Аурора - срещала съм актрисите, които ги играят само няколко пъти, но още не съм работила с тях. Не съм работила с никой от новите актьори. Ще разкрием един герой.

Пресата няма ли информация за него?
Лана: Не, неговата приказна идентичност ще бъде разкрита. Това е личност, с която съм била свързана, което е наистина интересно. Мистериозен, мистериозен мъж.

Спомням си, че през май почти всички казаха, че искат "Джак и бобеното стъбло" и сега имате Хорхе Гарсия като великанът. Правилно ли ще бъде ако предположа, че "Джак и бобеното стъбло" са вече в Сторибрук?
Лана: Да, така е. Няма нищо по-добро от това Хорхе Гарсия да играе великанът. Познавам Хорхе от 19 годишна. Ние сме наистина добри приятели и съм въодушевена, че той е в нашия сериал. Дори не мога да ви опиша. Искам сцени с него! Мисля, че ще бъде наистина хумористично, когато токчетата на Злата кралица се катерят по стъблото, за да срещнат великана. Достатъчно трудно е да се движа в този костюм.

Има ли други приказни герои, които искате да видите?
Лана: Бих искала да видя Робин Худ... Бих искала да видя различни видове герои, повече злодеи. Имахме Злодеида. Бих искала да видя русалка. Не съм сигурна, че е необходимо тя да е добра. Чувствам, че Реджина има нужда от хора на нейната страна. Трябва да направим кастинг за зли величества.

Говорих с Кристин Бауер и тя ми издаде, че с удоволствие би се върнала.
Лана: Тя казва "Готова съм." Забавлявах се докато работех с нея.

О, да, тя беше страхотна в "Истинска кръв". На другия ден я гледах в повторението на "Зайнфелд" и беше толкова смешно.Лана: О, Боже мой, аз дори не знам, че е участвала в "Зайнфелд"!

Тя беше "Менхенд" в "Зайнфелд".Лана: Сериозно?

Да!Лана: О, Боже мой.

Ако притежавахте магия в реалния живот, какво бихте искали да правите първо?Лана: Да летя! Не! Да се телепортирам. Ако можех да си кажа едно заклинание за телепортиране и да отида, където поискам. Много бих се радвала. Или трябва да кажа за любимо проклятие?

О, не, какъвто и да е вид магия. 

Лана: Тогава определено телепортирането. Ще се отрази благоприятно на гръбнака ми. В момента гърба ме боли страшно много, защото постоянно се налага да стоя в разни самолети с часове. Да не говорим за кошмара да се шофира във Ванкувър... Ако не си луд, може да полудееш. Ако можех да се телепортирам щях само си прескачам от Лос Анджелис до тук и после пак обратно. Боже, ще го правя постоянно и направо ще обичам да се телепортирам.

Приятелят ми в момента страшно ревнува, защото си говоря с теб. Смята, че Злата кралица се превърна в нещо като гей икона. Защо мислиш се получи целия шум за това?Лана: По няколко причини. Изнесох реч в Кливланд неотдавна, в която защитих правата на човека. Може би точно това накара хората да възприемат героинята ми по този начин. Вече се убедихте, че тя не се е родила зла, но е била винаги различна, непокорна и неразбрана от околните. Нещо, което обществото около нея не приема. Има и нещо друго - тя е Злата кралица. Носи фантастични, бляскави костюми, богато украсени и винаги е с много грим. Искам да кажа, че това, което ми харесва в нея, е загадъчното и неописуемото. Мисля, че тя е нещо много по-различно. След като я смятат за гей икона, аз приветствам това. Току-виж ме пратили в някой друг паралелен свят, в който това ще бъде факт. В момента обаче героинята ми е по-различна - поне така мисля.

Напълно. Тя е силна жена, има много власт и мечтае за още. (смях)Лана: Тя е силна жена и няма много власт, но мечтае за още. Според мен това описва всички ни, нали?

Определено. Случаен въпрос от фен: Имала ли сте в детството си приказен герой, от когото сте се страхувала?Лана: Не, никога не ме е било страх от злодеите в приказките, но Фреди Крюгер от "Кошмари на Елм Стрийт" е нещо друго. Само че той не е от приказките. Може би "Хензел и Гретел" в момента, в който бяха заловени от вещицата. В реалния живот обаче обичам да се плаша. Обожавам филмите на ужасите, харесвам трилърите, падам си по страхотиите. Грозни призрачни същества, които се пробуждат и почват да се опитват да изядат героя? Направо ги обичам!


****  Превод: Свилен Димитров и Ахинора Бориславова
Моля ако използвате този превод посочете източника! Уважавайте труда на преводача!!!












Няма коментари:

Публикуване на коментар