петък, 28 септември 2012 г.

Интервю с Джош Далас!


Интервю на Джош Далас за Backstagе!

Какво можете да ни кажете за сезон 2?
Джош: Вълнуваш сезон е. Епизодите изглеждат по-големи, по-сложни, по-епични от миналия сезон.  Голямата тема на сезона, практически за Дейвид е изкуплението. Той се опитва да поправи болката, която е причинил на другите. Проклятието е развалено, всички си спомняме кои сме и какво сме изгубили. Така че има много сложни чувства във втори сезон.


Как се справихте с приземяването на ролята? Истина ли е, че това е бил първият ви пилотен сезон?
Джош: Беше. Живеех в Лондон около 11 години и и дойдох в Лос Анджелис преди 2 години. Така че това беше първият ми опит с пилотен сезон в Л.А. Четях много сценарии и този също пристигна. Не го прочетох. Изпратиха ми го отново, но имаше други неща с които се занимавах. Когато най-накрая го прочетох си помислих, че това е най-уникалният сценарии, който бях чел през този сезон. Беше толкова различен от всичко, което съм гледал по телевизията и реших, че искам да съм част от това. 

Колко бързо се случи?
Джош: Мисля, че отидох на последния ден от кастингите. Срещнах се със създателите Адам Хоровиц и Еди Китсис и ме тестваха този ден. Получих тази роля същата вечер и след няколко седмици започнах да снимам. Беше невероятен подарък.

Само, за да знаете - винаги е толкова лесно. 
Джош: Така ли? (смее се) Благодаря на Бог! Може да правя това малко по-дълго тогава... 

Не сте ли се притеснявали от това, че играете приказаен герой и дали ще успеете да го направите инересен?
Джош: О, да, разбира се. Мисля, че заради това не прочетох сценария на пилотния епизод. Чух "приказка", а това не беше от нещата върху които исках да се фокусирам. Приключих "Тор" - епична фантастика и си помислих, че може би това не е за мен. Мислех си за Чаровния принц от филмчетата на "Дисни", а освен, че е мил и любезен няма нищо друго за него в тези филми. Завещание е начинът по който пишат сценаристите и начина по който правят тези герои интересни и различни. Дава ти възможност да вземеш някой, който не е шаблонен герой и да ми придадеш емоционална дълбочина.
  
Как мъж роден в Кентъки свърши на обучение в Англия?
Джош: Бях обвързан с театрална програма в училище и фестивал, който позволява участия в други училища. Повечето бяха в Америка, но се случи така, че и Англия да е там и те ме видяха в едно шоу. Бях на прослушване при тях в следващите дни и след това ми предложиха стипендия, която дават на един американец на всеки три години. Беше невероятна възможност и те платиха всичко. Бях на 18 години и почти не бях излизал от Кентъки сам, така че просто се отддадох на възможността. 

Хареса ли ти Англия? Има ли големи разлики в културата?
Джош:  Най-голямата беше, че казваха "Каво става?" или "Как върви". Казваха "Добре ли си?". В началото се чудех дали нещо не е наред с мен  - "Какво? Добре съм.", но те бяха много мили с мен и прегърнаха американската ми същност.

 Не успя да се върнеш за "Тор 2", заради "Имало едно време". Беше ли това голямо разочарование за теб?
Джош: Беше лентяйство от моя страна, че не успяхме да се справим и с двете, но имах най-добрата работа в телевизията. Нарекох го "проблеми на богатите мъже". Тъжен съм, че няма да мога да продължа приключенията на Асгард, но ми изглежда много добре да бъда Чаровния принц и Дейвид.

Срещал ли си някога заместника си - Закари Леви?
Джош: Да! Срещнах го за пръв път на  Comic Con тази година. Изглежда много готин човек и му желая всичко най-добро в "Тор 2". Мисля, че ще свърши страхотна работа. Мисля, че ще внесе много забава във Фендрал. 


****  Превод: Ахинора Бориславова
Моля ако използвате този превод посочете източника! Уважавайте труда на преводача!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар